FAQ

  • W jakim czasie przed uroczystością należy zamówić zaproszenia?

Zaproszenia ślubne najlepiej zamówić od dwóch do trzech miesięcy przed uroczystością. Wtedy pozostaje wystarczająco dużo czasu na przygotowanie zaproszeń według własnego uznania oraz na wręczenie ich gościom.

  • Jaka jest minimalna ilość zaproszeń, którą mogę zamówić?

Nie ma ilości minimalnej, można zamówić nawet jedno zaproszenie.

  • Czy można otrzymać to samo zaproszenie w innym kolorze?

Nie jest to możliwe, ponieważ wszystkie nasze produkty są wykonywane wcześniej i oczekują na zamówienie w naszych magazynach jako produkt finalny.

  • Czy można dokupić kilka dodatkowych wstążek, samych okładek, elementów dekoracyjnych?

Nie sprzedajemy oddzielnie żadnych elementów zaproszeń. Są one dostępne tylko w kompletach, razem z zaproszeniami.

  • Kiedy jest sezon na zaproszenia ślubne?

Szczyt sezonu na zaproszenia ślubne przypada w okresie od marca do końca września.

  • Co to jest skład komputerowy?

Rozplanowanie tekstu na wybranym blankiecie, z uwzględnieniem wybranej czcionki.

  • Jak długo czeka się na zaproszenia?

Czas oczekiwania zależy od formy jaką wybierzecie do ostatecznej akceptacji i zwykle waha się od 4 do 7 dni roboczych. Zdecydowanie najwięcej czasu zabiera akceptacja pocztą.

  • Co to jest nadruk dwustronny?

Większość blankietów jest przystosowana do druku jednostronnego, na życzenie możemy jednak wykonać dodatkowy nadruk np. na przodzie zaproszenia, wydrukować słowo "zawiadomienie", inicjały ... itd.

  • Co wpisać w miejsce na personalizację?

Należy wpisać listę gości - czyli "persony", które chcecie zaprosić. Pamiętajcie jednak o właściwej formie do tekstu, który wybraliście. Dlatego jeśli akurat tekst zaproszenia wymaga odmiany nazwisk - prosimy nazwiska odmienić i przysłać nam listę już w formie odmienionej. Nie "zapraszamy Jaś i Małgosia Kowalski" ale "zapraszamy Małgosię i Jasia Kowalskich"

  • Czy zamawiając dwa rodzaje zaproszeń płacę za dwa składy?

Jeśli będą to różne modele zaproszeń, które wymagają zmiany układu tekstu - tak, natomiast jeśli różnica polega na zmianie koloru blankietu lub wykasowaniu tekstu o przyjęciu - nie. W razie wątpliwości można zapytać.

  • Czy wysyłamy paczki za granicę?

Tak, jednak opłata za wysyłany towar musi być wpłacona w Polsce w złotówkach, przed wysłaniem towaru. Koszty paczek zagranicznych - patrz strona internetowa Poczty Polskiej.

  • Jak domówić zaproszenia?

Najlepiej napisać mail z informacją jaki model wcześniej był zamawiany oraz nazwisko Panny Młodej. Jeśli jednak nie pamiętacie modelu, prosimy podać oba nazwiska oraz przybliżony termin wcześniejszego zamówienia.

  • Ile najlepiej zamówić zaproszeń?

Najlepiej jest oczywiście dokładnie policzyć, a następnie dodać zapasowe 2 sztuki. My co prawda składy tekstu zachowujemy do daty ślubu, jednak należy pamiętać, że nawet 2 sztuki będziemy wysyłać pocztą - a to jednak jest dodatkowy koszt.

  • Czym są zawiadomienia?

Różnica między zawiadomieniem a zaproszeniem istnieje jedynie w treści. Każdy blankiet zaproszenia może być jednocześnie zawiadomieniem. Jeśli myślicie o tańszej formie zaproszenia - można ewentualnie zapoznać się z naszymi podziękowaniami lub galerią okazje.

  • Czy możemy przysłać swoją własną czcionkę?

Niestety - nie. Jest to związane z legalnością oprogramowania, na którym pracujemy (posiadamy corocznie aktualizowany Certyfikat Legalności Oprogramowania). Wybór czcionek jakimi dysponujemy jest duży i wydaje nam się, że każdy może coś wybrać dla siebie. Jeśli jednak "bardzo" Wam zależy na jakiejś czcionce, rozwiązaniem będzie przysłanie nam gotowego składu w krzywych zapisanego do Corela 11 lub w niższej wersji. Pamiętajcie jednak, że nie będziemy mogli nanosić już swoich poprawek - a jedynie go wydrukować.

  • Co to jest winietka?

Winietka - to bilecik/wizytówka z imieniem i nazwiskiem gościa, który stawiamy na stole przy talerzu.

  • Czy możemy dostać próbkę do zatwierdzenia do domu?

Oczywiście, że tak. Wystarczy, że taką formę zatwierdzenia składu zaznaczycie na blankiecie zamówienia, lub o to poprosicie podczas korespondencji mailowej.

  • Czy możemy zapłacić przelewem?

Jest to możliwe. W tej sprawie należy skontaktować się za pomocą maila z firmą.

  • Czy nadruk jednostronny obejmuje nadruk po lewej stronie zaproszenia?

Tak. Po otwarciu zaproszenia nadruk jednostronny może być wykonany zarówno po lewej jak i po prawej stronie karteczki. Często umieszczane są tam np. cytaty.

  • Czy za umieszczenie cytatu będą ponosić dodatkową opłatę?

Nie. Jeśli cytat znajduje się na tej samej stronie co treść zaproszenia, wchodzi w skład komputerowy i nie jest pobierana za niego dodatkowa opłata.

  • Czy kiedy już złożymy zamówienie możemy jeszcze później zmienić model?

Oczywiście, tylko musicie pamiętać, że jeśli był już wysłany do Was jeden skład - za zmianę zaproszenia jest dodatkowa opłata 10,00 zł.

  • Czy możemy jeszcze coś zmienić, mimo wcześniejszej akceptacji?

Wszystko zależy od Waszego szczęścia - my działamy szybko. Jeśli jeszcze nie zdążymy wydrukować zaproszeń - odpowiemy TAK! Jeśli będziecie mieć mniej szczęścia - będziecie musieli przyjąć to, co zaakceptowaliście, lub zamówić jeszcze raz. W takim przypadku otrzymacie oczywiście także te błędnie wydrukowane. Na pocieszenie dodamy jednak, że odpowiadacie jedynie za błędy merytoryczne.